W związku z dynamicznym rozwojem firmy TradeTracker Poland pragniemy rozszerzyć nasz zespół o osobę pełniącą funkcję Junior Account Manager naszym biurze w Warszawie.
Osoba zatrudniona na stanowisku Junior Account Manager będzie odpowiedzialna za:
• Prowadzenie programów afiliacyjnych - przygotowywanie implementacji kodów mierzących, wprowadzanie materiałów reklamowych, śledzenie wyników i bieżącą optymalizację na podstawie narzędzi i danych dostępnych w panelu TradeTracker.
• współpracę z obecnymi afiliantami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker – pomoc w zakresie doboru i optymalizacji programów, pracy z panelem TradeTracker (pobieranie kodów, generowanie niestandardowych raportów, rozliczenia itp.)
• poszukiwanie nowych możliwości publikacji, promocji i efektywnej sprzedaży w celu zwiększenia wolumenu generowanych transakcji.
• budowanie relacji - utrzymywanie regularnych kontaktów z affiliantami i reklamodawcami zarejestrowanymi w sieci TradeTracker.
Wymagania:
• doświadczenie w zakresie marketingu afiliacyjnego
• znajomość branży internetowej w Polsce
• umiejętności negocjacyjne
• dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
• komunikatywność, otwartość na nowe wyzwania, entuzjazm, sumienność oraz zaangażowanie
• umiejętność pracy w zespole
Oferujemy:
Ciekawą, pełną wyzwań pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole oraz możliwość pogłębienia wiedzy z zakresu marketingu internetowego.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV na adres jobs.pl@tradetracker.com.
W CV prosimy dodać następującą klauzulę: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dn. 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, Poz. 923 ze zm.”
TradeTracker to najbardziej dynamicznie rozwijająca się sieć reklamy efektywnościowej w Europie. Firma założona w 2005 roku w Holandii podbija kolejne rynki, każdego roku zwiększając swój zasięg. Obecnie TradeTracker działa w 18 krajach obsługując łącznie 4000 reklamodawców. Sieć afiliacyjna TradeTracker wyróżnia się na konkurencyjnym rynku reklamy efektywnościowej unikalną technologią i podejściem do marketingu afiliacyjnego. W Polsce TradeTracker jest spółką z grupy giełdowej SMT.